3 de juny 2011

172/03062011

Aquest rebut m'ha fet sentir culpable, em fa vergonya sortir al carrer.



He fet servir una bossa de plàstic, m'acuso de destruir el món.

He fet servir una bossa, m'acuso de provocar el canvi climàtic.

He fet servir una bossa de plàstic, m'acuso de contaminar rius i mars.


He fet servir una bossa de plàstic, m'acuso d'alterar el medi ambient.

He fet servir una bossa de plàstic, m'acuso de produir la desforestació.

He fet servir una bossa de plàstic, m'acuso de provocar huracans i ciclons.


He fet servir una bossa de plàstic, m'acuso de destruir la capa d'ozó.

He fet servir una bossa de plàstic, m'acuso del desglaç dels pols.

He fet servir una bossa de plàstic, m'acuso de posar en perill el futur dels fills dels meus veïns.


De genolls al mig del carrer demano perdó a tothom i....

¡¡¡¡¡¡Collons de cotxes com venen de poc m’atropellen!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada